ip connect

Situator

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE INCYDENTAMI

 

 SITUATOR

Zakres nowych technologii i informacji w centrach kontroli dramatycznie wzrasta. Wraz z presją zarządzania bezpieczeństwem i operacjami, personel musi nadzorować wiele systemów, z zachowaniem norm etycznych z zakresu szeroko pojętego obserwowania, przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów prawa.

Situator to wiodąca technologia zarządzania sytuacjami- integruje wiele różnych systemów, koreluje informacje w czasie rzeczywistym, koordynuje najbardziej skuteczne rozwiązania, zapewniając, że wszyscy w łańcuchu operacyjnym wiedzą co się dzieje, gdzie to się dzieje i jak reagować.

Narzędzie to skutecznie rozwiązuje problemy poprzez połączenie wszystkich jednostek- kamer, czujników, systemów komunikacyjnych, źródeł danych i procedur operacyjnych- w jedną, zunifikowaną platformę. Jest w stanie zidentyfikować niebezpieczne sytuacje, łącząc pozornie niezwiązane ze sobą incydenty.

Situator wykrywa nieprawidłowości w wiodących wskaźnikach, automatyzuje określone zadania i złożone przepływy pracy, by w rezultacie wskazać je jako zdarzenie zmniejszające ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego. To gwarantuje, że działania zostaną podjęte w odpowiednim czasie, umożliwiając instytucjom i personelowi inicjowanie skutecznych i świadomych decyzji potencjalnie ratujących zdrowie, życie oraz mienie.

 

p12

CZAS REAKCJI POPRAWIONY O 75%

Zdolność Situatora w zarządzaniu treściami video pozwoliła spółce US Electric Company poprawić ich czas reakcji o 75%. Mając możliwość wykrywania i weryfikacji, automatycznych odpowiedzi zebranych z urządzeń rozmieszczonych na obszarach działania, znacznie zwiększyło to ich bezpieczeństwo, a zmniejszyło ryzyko operacyjne.

REDUKCJA ZBĘDNYCH DZIAŁAŃ

W dużym, korporacyjnym budynku pojawiało się tygodniowo blisko 2000 błędów „odmowy dostępu do bramy”. Obciążało to zbędnymi działaniami i czasem pracy osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo. Podłączony Situator podjął natychmiastową weryfikację czy te błędy mają faktyczne podłoże, redukując je o 75%, co pozwoliło pracownikom skupić się na czynnościach istotnych.

 

KLIENCI SITUATORA OSZCZĘDZAJĄ $1.4 MLN ROCZNIE W KOSZTACH PRACY

Możliwości Situatora do efektywnego monitorowania odległych obiektów 24/7 pozwalają klientom zaoszczędzić na ich utrzymaniu poprzez konsolidację z ilością pracy włożonej w zarządzanie tymi lokalizacjami.

 

 

 

Z 14 DO 330 KONTROLOWANYCH MIEJSC BEZ ZWIĘKSZANIA PERSONELU

Z Situatorem, duże amerykańskie kompanie są w stanie zwiększyć obsługę około 14 lokalizacji, do 330 miejsc, to wszystko bez zmian w personelu. Dzięki funkcjom takim jak automatyzacja zadań, integracja systemów oraz zdalnych podglądów i weryfikacji, Situator umożliwił organizacjom realny rozwój przy jednoczesnym korzystaniu z posiadanych już zasobów ludzkich.

 PRZYKŁADOWY SCENARIUSZp13

 

PRZYSZŁOŚĆ Z ZABEZPIECZENIEM DOKONANYCH I PLANOWANYCH INWESTYCJI

 

Przyszłościowy, gotowy na nowe technologie Situator w swoim otwartym, nakładkowym rozwiązaniu przekracza bariery technologiczne, usprawniania kooperację istniejącej infrastruktury urządzeń z nowymi, umożliwiając ich ochronę, wręcz zwiększając funkcjonalność. Zautomatyzowane i konfigurowalne funkcje raportowania Situatora sa ukierunkowane na oszczędność czasu i kosztów, zapewniając jednocześnie dokładne i kompletne rachunki w każdym obszarze działania podjętym w związku z incydentem.

 

Pozwól się przekonać, dowiedz się więcej, umów się na spotkanie

Zespół IP Connect

 

 

 

 

IP Connect Sp. z o.o.
44-207 Rybnik
ul. Lipowa 17
tel. +48 32 42 95 150
fax +48 32 42 95 152

NIP: 6422574376
REGON: 276123823
Sąd Rejonowy w Gliwicach
X Wydział Gospodarczy
KRS numer 0000099260
   Kapitał zakładowy: 55 000,00 zł

  

Projekt i realizacja: e-graficy.pl