ip connect

TAIT - Unify Voice

 

Tait UnifyVoice zapewnia personelowi operacyjnemu i administracyjnemu zwiększony dostęp do natychmiastowej komunikacji i informacji.

 
Zapewnia w najprostszej formie funkcję Push-to-Talk (PTT) dla każdego, w dowolnym czasie i miejscu. Czyni to poprzez zapewnienie bezproblemowej komunikacji błyskawicznej lub funkcji PTT nad dowolną dostępną siecią komunikacyjną, w tym LMR, komórkową i WiFi. Zapewnia wybór urządzeń końcowych użytkownika, które są znane i są dostosowane do funkcji zadania użytkownika
 
 
Aplikacja Smartphone firmy Tait łączy użytkowników, którzy zazwyczaj nie przenoszą radia do sieci krytycznej. To połączenie może się zdarzyć z dowolnego miejsca na świecie.
 
Zapewnia w najprostszej formie funkcję Push-to-Talk (PTT) dla każdego, w dowolnym czasie i miejscu. Czyni to poprzez zapewnienie bezproblemowej komunikacji błyskawicznej lub funkcji PTT nad dowolną dostępną siecią komunikacyjną, w tym LMR, komórkową i WiFi. Zapewnia wybór urządzeń końcowych użytkownika, które są znane i są dostosowane do funkcji zadania użytkownika.
 
  • Plusy Tait UnifyVoice:

 

  • Zwiększono zasięg
  • Ujednolicamy wąskopasmowe prywatne radio z publicznymi lub prywatnymi sieciami szerokopasmowymi, aby zwiększyć zasięg, zwiększając zdolność komunikowania się, gdy są poza granicami zasięgu lub w miejscach, w których występują czarne plamy, takie jak budynki, parkingi lub tunele.
  • Zazwyczaj zasięg radiowy przekracza 96% regionu geograficznego. Chociaż szerokopasmowe połączenia mogą obejmować 96% ludności, to może obejmować jedynie 60% obszaru geograficznego. Jak widać, unifikacja ich sieci zwiększa zasięg i wydajność:

 

•Przepustowość
UnifyVoice obejmuje możliwość dodawania dodatkowych zasobów do systemu, gdy Twoja organizacja rośnie, grupy prac są rozszerzane lub konsolidacja systemów komunikacji agencji jest konsolidowana. Będzie on automatycznie wyważał obciążenie w różnych typach sieci.
•Mnożnik sił
Daj swojemu personelowi administracyjnemu możliwość słuchania i mówienia prosto w komunikacji awaryjnej bez radia. Mogą one utrzymywać świadomość incydentu, niezależnie od miejsca ich siedziby.
•Łatwy w użyciu
Użytkownicy linii frontowej mają jeden interfejs użytkownika, który już znają. Komunikacja wymaga jednego naciśnięcia przycisku, a system automatycznie określa, które urządzenie i z jaką siecią ma się komunikować. Zapewnia to przekazanie wiadomości.

 

Tait UnifyVoice:  Integracja z systemami LMR

Tait Communications współpracuje z najważniejszymi organizacjami z całego świata, aby zidentyfikować problemy, z jakimi borykają się codziennie.

Ponieważ organizacje rozważają dodanie szerokopasmowych aplikacji typu "push-to-talk" i urządzeń przenośnych do swojej floty, konieczna jest ścisła integracja z systemem LMR, aby zapewnić spójne i operacyjne rozwiązanie dla mieszanych użytkowników.

Tait Communications oferuje kilka sposobów integracji systemu UnifyVoice do systemów Tait LMR:

Voice LMR Gateway pozwala klientom na łączenie ich sieci radiowych Tait LMR z ich komórkowymi użytkownikami UnifyVoice, niezależnie od tego, czy jest to konwencjonalny system analogowy, P25 czy DMR. Trasa głosowa między systemami umożliwi udostępnianie połączenia grupowego lub 1: 1 pomiędzy użytkownikami UnifyVoice i LMR.
 
 
DMR AIS (specyfikacja interfejsu aplikacji) Media gateway
pozwala klientom na łączenie ich sieci radiowych DMR za pośrednictwem połączenia IP i zapewnia bogatsze interfejsy funkcji w systemach. Tait DMR AIS Media Gateway udostępnia funkcje interfejsu między serwerem UnifyVoice a sieciami DMR.

 

Interfejs mediów P25 ISSI (Inter RF Subsystem Interface)

Brama medialna Tait UnifyVoice P25 ISSI pozwala klientom na łączenie ich sieci radiowych Tait P25 za pośrednictwem ISSI. Wykonuje funkcje interfejsu między sieciami UnifyVoice i P25. Jest to podejście w przyszłość, oferujące obniżony koszt wdrożenia i nie podlega szybkiemu starzeniu się.
 
Wnioski: 
 
•Zarówno brama medialna UnifiedVoice DMR AIS, jak i brama medialna P25 ISSI oferują podejście przyszłościowe, a jego koszt zmniejsza się, co nie jest związane z przestarzałością.
•Zalety integracji za pomocą protokołów IP Media Gateway obejmują:
•Szyfrowana komunikacja typu end-to-end pomiędzy radiem DMR lub P25 a sieciami LTE i WiFi,
•Znacznie obniżony koszt wejścia z oprogramowaniem analogowym do centrali,
•Dodatkowa przejrzystość między użytkownikami DMR lub P25 a użytkownikami UnifyVoice, w tym ID grupy użytkowników i rozmów, połączenia alarmowe i inne,
•Przekazywanie zgodności z LTE wydanie 12 i wydanie 13, w tym krytyczna misja krytyczna dla komórek,
•Ulepszona jakość głosu dla wszystkich czystych komunikacji LTE w sieci,
•Użytkownicy UnifyVoice są obsługiwani w sieci DMR lub P25,
•Serwery UnifyVoice wykonują podrzędną funkcję mediów.
 
 
Tait UnifyVoice: Aplikacja na smartfona
 
 
Aplikacja Smartphone firmy Tait łączy użytkowników, którzy zazwyczaj nie przenoszą radia do sieci krytycznej. To połączenie może się zdarzyć z dowolnego miejsca na świecie.
 
Wielu administracyjnych użytkowników back-office lub oficerów po służbie nie zawsze są na pierwszej linii i dlatego nie mają radia cały czas. Oznacza to, że nie zawsze mogą usłyszeć, co dzieje się na ulicy lub komunikować się z wysyłką i grupami użytkowników, gdy to konieczne.
 
Tait oferuje teraz rozwiązanie w formie aplikacji smartfonu, które oferuje błyskawiczną komunikację grupową i indywidualną, łącząc użytkowników w system radiowy i dyspozytornią. Tait UnifyVoice działa na urządzeniach z Androidem i iOS z komunikacją za pośrednictwem sieci komórkowych (3G lub 4G LTE) lub sieci WiFi.
 
Gdy użytkownik otworzy aplikację PTT UnifyVoice i wybiera indywidualną lub grupę, z którą chcą się komunikować, wystarczy nacisnąć przycisk PTT, aby się połączyć.
 
To połączenie może się zdarzyć z dowolnego miejsca na świecie, o ile użytkownicy mają internet. Innymi słowy, możesz podróżować po drugiej stronie świata, naciskać przycisk PTT i natychmiast połączyć się z lokalną siecią LMR.
 
Ta aplikacja nie jest ograniczona do osób, które nie są na pierwszej linii. Ta zdolność może być dana każdemu z dodatkowej ochrony w najważniejszych wydarzeniach, funkcjonariuszy kryminalnych, którzy świadczą wiedzę fachową, personel pogotowia lub pracowników użyteczności publicznej, oraz wiele więcej.
 
Dzięki aplikacji menedżerowie mogą tworzyć grupy i kontrolować grupy, a także ustawić ustawienia prywatności, dzięki czemu kogokolwiek z tej grupy mogą słyszeć tylko to, co ludzie mówią w tej grupie, a menedżerowie mogą również kontrolować, kto ma dostęp do aplikacji.
 
Aplikacja zapewnia bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie AES, przesyłanie wiadomości tekstowych, mapowanie lokalizacji użytkownika w czasie rzeczywistym oraz możliwość przesyłania zdjęć do grup użytkowników.
 
Aplikacja UnifyVoice jest dostępna dzisiaj i jest tylko częścią naszego rozwiązania UnifyVoice.
 
   
 
 
Bezproblemowy Roaming w sieciach
 
 
Tait buduje sieć sieci i tworzy urządzenia, które mogą płynąć bez końca, zwiększając zasięg i minimalizując przestoje.
 
Wielu z naszych użytkowników ma zarówno smartfon, jak i przenośne radio, a my połączyliśmy ich ze sobą w unikalny i ekscytujący sposób dzięki UnifyVoice.
 
Smartfony są świetne ze względu na szerokopasmowe możliwości transmisji danych, ale dlatego, że zazwyczaj zależą od sieci publicznej, mogą być zatłoczone lub tracą zasięg na obszarach wiejskich. Radia są zazwyczaj w sieciach prywatnych i mają duże pokrycie na szerokim obszarze, ale czasami walczą w budynkach, które mają efektywne energetycznie szkło, grube betonowe ściany lub parkingi.
 
Taitowa innowacja przynosiła łączność, tworząc sieć sieci, dając użytkownikom możliwie najlepszy zasięg. Przyszłe wersje UnifyVoice łączą użytkowników bezproblemowo z sieciami radiowymi, komórkowymi i wifi. Gdy użytkownik naciska przycisk push-to-talk, inteligentne oprogramowanie UnifyVoice automatycznie wykryje najlepszą dostępną sieć i podłączy użytkownika.
 
 
 
Jak to działa:
•Załóżmy, że użytkownik wszedł w obszar o słabym zasięgu komórki. Gdy naciśniesz przycisk PTT, połączą się przez radio, które teraz jest na pasku. Załóżmy, że linia frontowa traci zasięg radiowy, wchodząc do dużego garażu parkingowego, który ma zasięg komórkowy. Po naciśnięciu przycisku PTT w radiu, inteligentne oprogramowanie firmy Tait automatycznie połączy je z siecią komórkową za pośrednictwem smartfona. Zamiast wyciągać telefon komórkowy, odblokowywać ekran, zamknąć aplikację, która była już otwarta, przewijać kontakty, a następnie nawiązać połączenie, użytkownicy po prostu naciskaj jeden przycisk na Tait Radio lub SmartMicrophone, interfejs, który już znają.
 
•Najlepsza część? Przejście to odbywa się płynnie, bez utraty transmisji nawet podczas aktywnych połączeń. Jeśli użytkownicy zaczną mówić podczas połączenia za pośrednictwem radia, ale wtedy tracą sygnał, połączenie zostanie automatycznie przełączone na komórkę bez utraty rozmowy.
 
•Łącząc wiele sieci, Tait zwiększy zasięg i dostępność wszystkich kosztownych użytkowników krytycznych. To dopiero początek.
 
 
Tait UnifyVoice: Przyszłe możliwości
 
•Tait inwestuje w przyszłość UnifyVoice, a po drodze w wiele ciekawych rozwiązań.
 
•Użytkownicy krytyczni często mówią nam, że mają problemy z odblokowaniem telefonu przy użyciu długiego kodu. Wymaga to więcej czasu z oczami na urządzeniu i odcięciu od środowiska. Myśleliśmy, że jeśli połączymy sieci, to dlaczego nie możemy połączyć się ze sobą?
 
•Dlatego Tait pracuje nad podejściem, w którym użytkownicy po prostu używają swojego SmartMicrophone do odblokowania smartfona.
 
•Pracujemy nad innymi funkcjami, które pomogą utrzymać oczy użytkowników na aktualnym zadaniu.
 
•Wyobraź sobie, że widzisz podejrzany samochód. Korzystając z urządzenia SmartMicrophone, podłączonego do smartfona, użytkownicy mogą pisać słownie zapytania, takie jak tablica rejestracyjna lub osoba zainteresowana. Telefon przeszukuje bazę danych i powiadamia użytkownika przez mikrofon głośnikowy, używając Text to Speech, unikając konieczności wiązania cennych kanałów radiowych i czasu dyspozytora.
 
•Wspomnieliśmy grupy w filmie z aplikacjami smartfonu UnifyVoice. Wkrótce możemy zacząć kontrolować te grupy za pośrednictwem smartfonu. Więc jeśli użytkownik chce rozmawiać z dyspozycją w centrum łączności może nacisnąć czarny przycisk.
 
•Gdyby jednak chcieli porozmawiać z konkretną grupą lub pojedynczą osobą, mogli nacisnąć niebieski przycisk. Niebieski przycisk można zaprogramować w telefonie, dzięki czemu można wybrać dokładnie to, co robi.
 
•Inne przyszłe możliwości mogą obejmować integrację funkcji wideo w celu zainicjowania strumieniowania wideo z kamery oraz tagowania informacji specyficznych dla konkretnego przypadku zarówno strumieniom głosowym, jak i wideo jednocześnie, aby poprawić gromadzenie i przestrzeganie materiału dowodowego.
IP Connect Sp. z o.o.
44-207 Rybnik
ul. Lipowa 17
tel. +48 32 42 95 150
fax +48 32 42 95 152

NIP: 6422574376
REGON: 276123823
Sąd Rejonowy w Gliwicach
X Wydział Gospodarczy
KRS numer 0000099260
   Kapitał zakładowy: 55 000,00 zł

  

Projekt i realizacja: e-graficy.pl